Haberler

Mokka Lansmanı İletişim Örgüsü”yle Opel’e Ödül Yağdı!

Opel Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) tarafından dört ödüle layık görüldü. Opel, “Mokka iletişim Örgüsü” ile 13. Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nin “Lansman Aktiviteleri”, “En İyi Influencer Odaklı Kampanya”, “Entegre Etkinlik Pazarlaması Kampanyaları” ve “Yaratıcı Pazarlama Uygulamaları” kategorilerinde dört ayrı ödülün sahibi oldu.

Üstün Alman teknolojisini en çağdaş tasarımlarla buluşturan Opel, kazandığı ödüllere yenilerini eklemeyi sürdürüyor. Bu kapsamda 2021 yılında yapılan ve büyük ses getiren ‘’Opel Mokka Türkiye Lansmanı’’ odaklı iletişim çalışmaları, Opel’e dört ayrı ödül birden getirdi. Kısa bir süre önce Marketing Türkiye’nin düzenlediği The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nin “Binek Otomotiv” kategorisinde “Yılın En İtibarlı Markası” seçilen Opel, bu kez de Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) tarafından dört ödüle layık görüldü. Marka, 2021 yılında hayata geçirdiği “Opel Mokka Türkiye Lansmanı” kapsamında yürüttüğü çalışmalarıyla, bu sene 13’üncüsü düzenlenen Doğrudan Pazarlama İletişim Derneği Ödülleri’nin “Lansman Aktiviteleri” kategorisinde ödül aldı. Opel, sıra dışı modeli Mokka’nın son dönemlerde internet ortamında milyonlarca kişi tarafından izlenen “Are You Mokka Enough?” ve “Normalin Dışındakiler’’ video serileriyle de “En İyi Influencer Odaklı Kampanya” kategorisinde ödüle layık görüldü. Marka, ayrıca “Entegre Etkinlik Pazarlaması Kampanyaları” ve “Yaratıcı Pazarlama Uygulamaları” kategorilerinde de iki ayrı ödülün sahibi oldu.