Haberler

PEUGEOT’NUN REKLAM KAMPANYASINA ÖDÜL YAĞDI!

Geleceği takip eden teknolojileri, tasarımı ve konforu ile dünya çapında otomobil severlerin
gönlünü kazanan PEUGEOT, elde ettiği başarılara yenilerini eklemeye devam ediyor. Otomotiv
sektöründe yakaladığı ivme ile adından sıkça söz ettiren PEUGEOT, bu kez de reklam kampanyası
ile dikkatleri üzerine çekti. Dünyanın en prestijli pazarlama ve reklam etkinliği yarışması Global
Effie Awards’da reklam kampanyası “Lions of our Time” ile Silver Effie ödülünün sahibi olan
PEUGEOT, aynı reklam kampanyası ile Kristal Elma’da da iki ayrı ödüle birden layık görüldü.
PEUGEOT, sektörde elde ettiği konumu daha da ileriye taşımak adına başlattığı yolculuğunu ödüllerle
taçlandırıyor. Hem sunduğu teknolojiler hem tasarımı hem de konforu ile büyük beğeni toplayan marka, bu
kez de reklam filmi ile ödüle layık görüldü.
Lions Of Our Time’a Silver Effie ödülü!
Marka, dünya çapında 55 ülkede, EACA’e (European Association of Communciation Agencies) üye
Reklam Ajansları Dernekleri ile Reklamveren Dernekleri tarafından ortaklaşa düzenlenen dünyanın en
prestijli pazarlama ve reklam etkinliği yarışması Effie’den ödülle döndü. Bu kapsamda Open Creative
Agency tarafından PEUGEOT için hazırlanan ve 43 ülkede yayınlanan, markanın yeni logosu ile yeni
imajını tüm dünyaya duyuran reklam kampanyası “Lions Of Our Time”, Global Effie Awards’da Silver Effie
ödülüne layık görüldü.
Kristal Elma’nın yıldızı!
Marka bir diğer ödülünü de Kristal Elma’dan aldı. “Lions Of Our Time” reklam kampanyası ile TV & Sinema
kategorisinde Kristal Elma almaya hak kazanan PEUGEOT, yine “Lions Of Our Time” ile bu kez de
Entegre Kampanyalar kategorisinde Gümüş Elma almaya hak kazandı.

Leave a reply